Jak si správně přát

Již delší čas jsem se míjela s jedním ale dosti vyvedeným jedincem pohlaví zcela opačného. Ne že by ho měl na druhé straně, ale měl ho prostě jiné než já. Toliko k tomu pohlaví. Nepůsobil dojmem jen obyčejného bezduchého seladona,

jakých brázdí ulice spousta, ale jiskrný zrak a pevný krok z něj dělaly lva salónů. Vždy když kolem mne prošel, mohutně se mi zachvělo chřípí, neboť právě ta opačnopohlavní síla se mnou dělala divy. Dost možná to byl i ten Hugo Boss, kterým byl nemálo zlit.

Pondělního večera jsem si opět naplánovala cestu z aerobiku obvyklou trasou, velmi jsem si přála, abych idola zase mohla aspoň koutkem oka spatřit, neb jsem měla vyčíhnuto, že tudy chodí touto dobou taktéž.  Vysílala jsem do éteru vlny tak enormní, až sama jsem se vlnila jako eternit na střeše babiččiny králíkárny. Přesně jsem věděla, jak bude setkání probíhat. Směrem ke mně se bude promenádovat pan idol, lehce pohodí patkou, odhalí horní řadu lesklých zubů a s úsměvem jemu vlastním se jen ležérně a ledabyle přitočí, aby se mne tklivým hlasem zeptal, zda nechci na jednu nezávaznou kávičku. Scénář naprosto jasný, přání vysláno, čili pan s velkým PÉ (proboha, nepleťte si to s něčím jiným velkým) už je vlastně v tuto chvíli můj.

Vyklusávala jsem po aerobním cvičení příjemně zmožena ztichlou ulicí, zatím nic nenasvědčovalo tomu, že se má odehrát scéna jako z romantického emerického dojáku. Leč Opačnopohlavník na sebe nenechal dlouho čekat. Zblikla jsem jej, jak ke mně mílovými kroky míří od protější ulice. Přišel blíž. Sakra, to nebyl on. Nějaký rozchechtaný obejda. Asi bych si zase měla skočit na oční pro silnější optiku. Za pár vteřin se již ale konečně objekt mé zhýralé touhy blížil směrem ke mně. Hlavně na sobě nesmím nechat znát to mega rozrušení. Už jsem si v duchu připravovala větu, kterou mu mile poděkuji za pozvání na kávičku a při níž samozřejmě nebude ani na vteřinu patrné, že se mi kolena klepou v rytmu samby. Přiblížil se na pár metrů. Srdce jsem měla až v krku, ve spáncích mi tepalo, v hlavě bušilo tisíc kováříčků do tisíce kovadlinek. Nohy jako z gumy, kolena mi rejdila o sto šest. (Příště si nesmím dávat na cvičení tolik do těla.) Tak už se mne přece zeptej, tutane!! Hulákalo mi v palici. Když už hrozilo, že mě můj idol bez jediného záblesku zájmu mine, vzedmula se v něm buď vlna solidarity s nebohou ženskou s gumovými koleny, nebo se chtěl opravdu ještě letos oženit a já mu přišla jako nej volba. Polkla jsem nasucho, když se kolem mne prosmýkl, pak na vteřinu zaváhal a rychle se ke mně otočil na podpatku. (Kecám, tenisky přece podpatky nemají.)  Knedla v krku mi hopsala jako jojo, když se ke mně obrátil s úpěnlivým výrazem v očích a já zavětřila jeho kolínskou. „Slečno…“ Ale ano, jistě, ráda s vámi půjdu třebas na kraj světa, ale tak ta káva pro začátek taky nebude k zahození, pane s velkým PÉ. „Slečno… Nevíte, prosím vás, kde je tady nejbližší hajzl???“

Očividně se letos asi vdávat nebudu…

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tereza Zelinková | pondělí 7.9.2015 10:42 | karma článku: 14,34 | přečteno: 540x
  • Další články autora

Tereza Zelinková

Jak rajzovat na Usedom

Jelikož ani letošní rok nebyl výjimkou co se cest k Baltu týká, nutně jsem musela vyrazit na další z ostrovů, po nichž úd můj ještě neskotačil. Myšlena je tím samozřejmě noha. V plurálu. Nebudu jako ichtyl skákat týden po jedné...

13.11.2019 v 11:32 | Karma: 19,54 | Přečteno: 488x | Diskuse| Cestování

Tereza Zelinková

Jak (ne)jezdit vlakem

Dávno tomu již, co jsem začala cestování brát nejen jako nutné zlo zastoupené dojížděním do ústavu vzdělávacího nebo pracovního. Sepsat všechny mé vlakové story, tak se Lojza Jirásek v hrobě obrátí.

7.12.2015 v 16:59 | Karma: 10,69 | Přečteno: 873x | Diskuse| Poezie a próza

Tereza Zelinková

Ode dneška na dietě!

Život je plný nástrah, číhají na nás všude, nevíte, zpoza kterého rožku na vás skočí jako klíště na prokrvený oud. Někdy stačí otevřít lednici, jindy peněženku a už lítáte v průšvihu.

10.11.2015 v 13:17 | Karma: 12,26 | Přečteno: 497x | Diskuse| Osobní

Tereza Zelinková

Skandinávské okénko - Stockholm (díl druhý)

Druhé skandinávské okénko otevírám dnes nikoliv zlehka, nýbrž zhurta, neboť tohtodenní počasí bylo teplučké jak babiččin vlňáček a zadařilo se tudíž pochodit nemálo atrakcí. Vstup, dychtivý turisto.

23.10.2015 v 20:22 | Karma: 14,05 | Přečteno: 538x | Diskuse| Fotoblogy

Tereza Zelinková

Severní vítr je krutý aneb Stockholm volá (díl prvý)

Nejen chutným krmivem živ je člověk, nutná je i strava duševní a k té bez debat patří i obohacení ducha cestováním. Razím na sever.

21.10.2015 v 14:14 | Karma: 23,56 | Přečteno: 4031x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Varšava jako první polské město zakázala kříže na úřadech, opozice se bouří

17. května 2024  7:21

Varšava jako první město v převážně katolickém Polsku zakazuje kříže v městských úřadech a...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 828x
Milovnice květin i rozličných bylin, koček, skandinávského dyzajnu, pralinek a čokolády, podzimu, putování po hradech a zámcích, cyklotoulek, antikvariátů, košíkaření, jazykových hříček, světla svíce, čisté vody i rukou, vůně čerstvě posečené trávy i namleté kávy, pouzdrových šatů. 

Seznam rubrik