Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Díky za reportáž a fotky. Na Usedomu jsem byl jako malý kluk se svými rodiči v roce 1967, moc si toho už nepamatuju, ale poprvé v životě jsem tam spatřil moře. A bylo to zrovna moře pěkně rozbouřené. Zážitek, který se nezapomene.

0 0
možnosti
Foto

J79i58ř43í 33K29i37n27d44l

13. 11. 2019 14:42

Po dobu deseti let tam jezdím na dovolenou. Nemám rád horko a tam mně to tam vyhovuje. Mám to tam prošmejděné křížem krážem. Jezdím do penzionu, kde si nás považují. Vždy se těším na rybičky.

0 0
možnosti
IR

Supeeer, každý rok si říkám, že na tu stranu pojedu, tak snad už to i brzy zrealizuju. Jen ta dlouhá cesta vlakem mne odrazuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 828x
Milovnice květin i rozličných bylin, koček, skandinávského dyzajnu, pralinek a čokolády, podzimu, putování po hradech a zámcích, cyklotoulek, antikvariátů, košíkaření, jazykových hříček, světla svíce, čisté vody i rukou, vůně čerstvě posečené trávy i namleté kávy, pouzdrových šatů. 

Seznam rubrik